Tuesday, November 19, 2019

Ubi Kayu utk Kanser

*Makan Ubi Kayu !!!*
๐Ÿ™‹๐Ÿป‍♂⤵️
Selepas melakukan beberapa penyiasatan, ternyata bahawa benih aprikot mengandungi vitamin B17. Semasa dirawat untuk kanser, saya akan mencari makanan yang juga mengandungi vitamin B17. Ternyata ubi kayu mempunyai vitamin B17. Jadi saya makan 10 gram ubi kayu tiga kali sehari.

Setelah makan ubi kayu selama sebulan, doktor saya memeriksa pundi kencing saya untuk kanser. *Dia terkejut kerana pundi kencing saya benar-benar bersih dan normal.*

Selagi saya terus makan ubi kayu, saya rasa sangat sihat dan sihat. Setiap tiga bulan saya akan pergi untuk pemeriksaan dan keputusan saya tetap bersih. Sejak itu, saya hanya makan ubi kayu dan tidak meneruskan ubat kanser lain.

Ringkasan kandungan aktif vitamin B17 dari ubi kayu adalah:
Nama saintifik vitamin B17 ialah Amygdaline. Sel-sel kanser adalah sel yang tidak matang, mempunyai enzim yang berbeza berbanding dengan sel normal.

Apabila vitamin B17 digabungkan dengan enzim sel normal, B17 akan berubah menjadi 3 jenis gula. Tetapi apabila digabungkan dengan enzim sel kanser, B17 bertukar menjadi 1 gula, 1 benzaldehida dan 1 asid hydrocyanic. Asid hidrosianik ini membunuh sel kanser secara tempatan. Biji aprikot dan *ubi kayu mengandungi vitamin B17.*

En. Pereira, seorang lelaki berusia 70 tahun, didiagnosis dengan kanser prostat. Isterinya di hospital berlaku untuk membaca artikel saya. Mereka tidak mempunyai wang untuk rawatan kanser dan suntikan yang diberikan membuat Mr.Pereira sangat lemah. Isterinya memberikan ubi kayu Mr. Pereira untuk dimakan. Selepas makan ubi kayu selama seminggu, keadaannya mula menjadi lebih baik. Dan selepas sebulan makan ubi kayu setiap pagi, keputusan ujian PSAnya meningkat dari 280-290 menjadi 5.89! Mereka melawat saya untuk menunjukkan keputusan ujian sebelum dan selepas makan ubi kayu. *Pereira tidak mempunyai tanda-tanda kanser selepas terus makan ubi kayu.*

Ada orang lain yang mempunyai kanser hati dan terpaksa menjalani pembedahan. Tetapi dari hasil imbasan MRI, terdapat sel kanser masih wujud. Jadi, dia mula makan ubi kayu selepas pembedahan. *Sebulan selepas makan ubi kayu atau ubi kayu, doktor memberitahu dia tidak perlu menjalani pembedahan lagi kerana imbasan MRI tidak menunjukkan apa-apa sel kanser hadir di hati.*

๐Ÿ™‹๐Ÿป‍♂ *Jadi kenapa tidak cuba ubi kayu untuk mengubati kanser?* Ia murah, mudah untuk dimasak,  dan sangat lazat. Ia sangat mudah:⤵️
_*1. Pilih ubi kayu yang segar yang tidak mempunyai warna kebiruan pada permukaannya.*_

_*2. Rebus dan jangan menutup kuali semasa masak. Ini akan membantu mengeluarkan  asid midrosianic berlebihan.*_

_*3. Semasa makan ubi kayu, jangan makan makanan halia / halia, seperti biskut halia, bir halia, gin pada masa yang sama.*_

Saya akan menggalakkan semua orang membaca artikel di atas. Saudara saya sendiri 2 bulan pergi untuk memeriksa PSA dan 2000, mereka memeriksa semula dan 3000. Kakak saya dipanggil untuk memaklumkan. Perkara pertama yang kami lakukan adalah berdoa. Saya teringat di atas artikel seseorang telah menghantar saya. Saya mengemukakannya kepada kakak saya. Dia mencubanya pada adik saya. Selepas bulan makan ubi kayu, PSA beliau menurun dari tahun 2000 ke 6.65. Dia telah mengulangi PSA pada 28/05/2018 dan PSA beliau 0.63. 
Assalam posting 19 Jun 2019 dalam grup ini, ulang posting moga membantu. In Shaa Allah. 

*Adakah anugerah Tuhan ini tidak hebat?*
๐Ÿค”
Ini boleh membantu seseorang, sila sebarkan

0 comments: